... och här har inte blivit något skrivet på jag vet inte när..
 
Har helt enkelt struntat i bloggen.. Försökt få ihop häst och vardag, jobb och planer.. Men ja, det går lite hur som med det..


Har bestämt mig för ridning imorgon.. om det nu inte regnar och är allmänt äckligt väder sådär vid lunch för då skiter jag i det.. Då blir det kanske bara longering, eller något liknande..
Vill ju kunna rida ordentligt igen, har ännu bara galopperat på Leslie när vi ridit ut, men jag vill göra det i paddocken oxå, så det är tanken imorgon, det och lite bomträning..  
 
 
Någon av dessa kan det få bli.. och om det inte blir ridning så skall hon ändå bli longerad över bommar..
Har faktiskt hoppat henne en gång innan (eller egentligen två...) men då var hon inte så rasande pigg som hon är nu..


Kram o Godnatt, det vankas jobb för mig imorgon med och nu är jag trött!  Kram
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej